Som namedropping, fast bra

Min dygnsrytm, som totalt ignorerar alla mina tappra försök att ställa den tillrätta, fick till följd att istället för att uppdatera bloggen igår somnade jag till en Pratchett-talbok. (Jag tänkte inte sova... bara vila ögonen)
Detta har också fört med sig att min hjärna är mycket förvirrad av att aldrig veta vilken tid på dygnet det är och jag skulle inte kunna hitta något intressant att skriva om så mitt liv hängde på det. (Eller, jo, då skulle jag nog skriva om hur det kom sig att mitt liv hängde på att jag skriv något intressant.)
Så istället för att hitta på något ämne kommer jag helt fräckt bara att dumpa några länkar som ni kan surfa in på istället för att slösa er tid här.

365saker.se kan du hitta något nytt att göra varje dag, med hjälp av Navid Modiri och hans gästbloggare.

Om du undrar hur livet är som Ninja så finns svaret här. Ninjan besvarar alla frågor man kan ha till en ninja innan han dödar er.

Slutligen så hittar du snabba och elaka spelrecentioner på Zero Punctuation. Mycket annat bra på den sidan med, om man är en splenörd.

Där har ni, ADHDpojken levererar, även när han inte har något att leverera.

BTW så glömde jag nämna Clone High i mitt inlägg om serier. Bara 13 avsnitt, mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0