Inspirationsbrist och sandstamp

Jag har varit i Lund några dagar, där 3 personer delat på en dator (som ägs av riktig datornörd) sen har jag slitit i trädgården och stampat sand i helgen så för en gångs skull är det inte så mycket lathet och inpirationsbrist som har gjort att bloggen inte uppdateras.
Sanningen skall väl fram ändå och jag börjar få svårt att kläcka fram något att skriva ganska ofta. Men förtvivla icke, jag skall inte ge upp och jag har faktiskt några ämnen på lager. Dock är det alldeles för sent för ett av de ämnena nu och jag sitter bara här eftersom jag däckade utmattad igår och sov i 12 timmar i sträck. Så istället för att ta upp ett av mina extremt viktiga och intressanta ämnen som jag funderat ut så skall jag bara ge er en länk till något av det finaste jag sett på länge.
Det är ett utdrag från Navid Modiris blogg på GP. Hans andra blogg har jag tipsat om innan men jag gör det igen för det förtjänar den.
Nog om Navid för tillfället, imorgon (eller senare idag, tekniskt sett) blir det Kenny Starfighter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0