Ang. lögn

Jag tänkte lite mer på det där med att skriva. Och på Anders Roman, men eftersom jag har läst hans blogg konstant så fort jag haft en ledig minut så är det inte så konstigt. En annan sak han behörskar bra som jag har svårt med är det där med att ljuga. Det är inte det att jag inte kan ljuga, men jag gör det sällan när det är saker som är viktigt för mig med i speltet så att säga. Eftersom jag älsar att skriva så vill jag vara ärlig i mitt skrivande och det ställer ju till det lite. Jag måste bli bättre på det, ljugandet är en viktig del om man skall kunna vara ärlig i sitt skrivande.

Jag lovar här med att ljuga mer när jag skriver.
... det blev lite paradoxalt kanske... vi får se hur det blir med den saken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0