Hourly Comic Day!

Jag gör ett litet försök till uppdatering här, så får vi se vad som händer.

Jag snubblade över något som kallas för The Hourly Comic som jag fastnade pladask för. Tänkte, varför kom inte jag på något sådant, det är ju ashäftigt.
Sedan upptäckte jag att varje första februari är Huorly Comic Day, när man under en hel dag ska rita en serie varje timme, så länge man är vaken. Va fan, tänkte jag, det måste ju testas. Sagt och gjort, idag ritar jag en seriestripp i timmen och när jag har lagt över dem på datorn kommer jag lägga upp dem här, som en sorts mikrodagbok.
Vem vet, om jag tycker det är kul kanske jag börjar föra en seriedagbok. Någonting skall ju den här bloggen användas till och om inte seriebloggande är något passande på en ADHD-blogg, ja då vet jag inte vad som är det.
Så håll utkik i veckan för min extremt skcikligt ritade dokumentation över första februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0