Vad hände?

Var det inte ett livstecken från den här bloggen för en vecka sedan typ? Något om en serie? Vad hände? Gav han upp? Misslyckades han?
Nejdå! Under 1a februari ritade jag en seriestripp i timmen under varje vaken timme! 18 sidor, en dag. Det ni, det trodde ni inte. (Jag gjorde det inte iaf, men tji fick jag.) Det hade ju kännts lite coolare om det inte finns en snubbe som gör detta varje dag i en månad om året men jag är nöjd med migsjälv ändå.
Varför kan ni inte få ta del om dessa mytomspunna sidor på denna bloggen då?
Ta't lungt, det kommer. Jag måste bara fixa in dem i datorn och rensa upp dem med min nya leksak.
Förhoppnigsvis dyker de upp innan veckans slut, så håll ögonen öppna för en exlusiv insikt i en Dag I Ett Liv inklusive, men inte begränsat till missbildade streckgubbar och dåliga intreskämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0