Utredning

Jag ska få min utredning!
Det är inte klart riktigt när, men den kommer iaf och ni anar inte hur skönt det skall bli med en diagnos.

I övrigt, jag uppdaterar inte här så ofta som jag vill men vem vet, jag kanske får upp flåset snart.
Jag vill ha ett jobb, men jag staplar hem trött efter skolan varje dag och har mer prov än hjärnceller kvar så det blir inte mycket tid till CV skrivanden och jobbletanden. But I will prevail!

Jag saknar att plugga japanska, måste ta mig lite tid till det någon gång i veckan, hålla minnet frächt.
Nåväl, förhoppningsviss kommer jag på något genialiskt snart så att jag kan komma med en kul uppdatering.
Tills dess, håll tummarna för mera snö.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Medan jag har det i huvudet Varya... Vad är varulv på japanska? Har försökt slå upp det i diverse online-lexikon, men det vill inte alls ge sig till känna för mig. Finns det ens något japanskt ord för det?

2008-11-27 @ 17:43:19
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0